1:a advent

uppvisningen var väl okej ... eller andra gången var okej .. första har jag inga kommentarer på.. :P
på kvällen var jag med min kära kusin emelie.. ett litet tag efter att uffe slutat så åkte vi till ollan å hade det trevligt.. men nästa helg kommer bli ännu trevligare ;D hoppas jag ..

nu då .. jag sitter fortfarande i pyjamas.. :P gick upp gör ca 1 ½! timma sen .. nu e det då meningen att jag ska sätta igång å städa mitt rum så jag får upp julstjärnan i fönstret och lite annat pynt då det är 1:a advent idag.. men jag har verkligen ingen ork .. :O men joo jag måste.. snart! ;P
Förresten jag har fan ingen julstämning.. e de nån som har det??
om snön kommer nu så kanske stämningen kommer.. hoppas det blir en vit jul!

okej nu ska jag sätta igång å städa.. å fort ska det gå .. haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0