hej hej!

Min bror Jocke fyller 20 år idag.. ett stort grattis till dej!

Och det finna en person som jag hatar mest av allt på denna jord.. jag tror alla vet vem den personen är.. mm juste!

jag orkar inte bry mig längre.. men jag vet att jag kommer göra det.. det kommer inte gå å sluta ta åt sig.. jag säger varje gång.. nu ska du inte få trycka ner mej längre.. men vafan e de du lyckas med.. hoppas du känner dig nöjd!! men jag hatar iaf dig! hoppas du vet det vid det här laget.. och jag hoppas att du läser det här!

okej ett litet ryck där.. men man måste ju få skriva av sig..
men vad har hänt idag?
dagen började med att jag försov mig.. vaknade typ 5 minuter innan bussen gick.. alltså kvart i nio...missade den såklart.. toffy måste ju ut innan jag går.. men ja kom till skolan inte allt för sent..typ 20 över nio..
men dagen var lugn.. vi har ju pyssel å smöra för lärarna dagar nu innan lovet :P
idag skulle vi iaf designa en egen julgran.. designajulgransdekorationer och designa sin egen tomteluva..
imorgon ska vu tydligen försöka sälja våran vackra gran.. haha lycka till med den saken säger jag bara :P
vi ska såklart göra fler grejer imorrn.. men de får vi se då..
haha de låter som att jag går på värsta dagiset.. men de e kul å göra såna här grejer nu innan lovet.. man får faktiskt liiiiite julkänsla iaf  =) de e bra det ..
japp .. men efter skolan åkte jag hem.. tjafsade med IDIOTEN.. tog toffy å åkte sedan till handen å mötte alexzandra å flingan =)
gick till hundgården så dom fick leka ett tag .. haha de kom en liten hund dit när vi varit där ett tag .. jag tror han va lagd åt fel håll asså.. haha han försökte sätta på toffy flera gånger.. men han sa som tur var emot.. trodde han också var lagd åt fel håll ett tag .. men icke..
Utan någon känsel i tårna gick jag mot bussen för å åka hem.. Men vafan gör bussjäveln??!!
jag står där å väntar på att han ska köra in å stanna.. MEN HAN KÖR FÖRBI!!!! skoja inte om jag blev arg.. ja ska fan stämma sl!! göra så att f*ttbusschauffören får sparken! hata sl!!!
men då fick jag ta en annan buss så jag fick hoppa av typ 100 mil bort..okej det e inte så att jag inte orkar gå.. men de va sviiinkallt! jag hade seriöst ingen känsel!
jaja väl hemma så började tjafset igen.. du e ju så jävla slut i ditt huvud..! STÅR INTE UT MED DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu sitter jag här å gör inte så mycket.. e en aning trött men uttråkad! Ska ta å gå ut med toffy en sista gång för kvällen å sen sova tidigt. hoppas att jag somnar snabbt bara...

ett ryck till:
när jag tänker på personen så blir jag så jääävla arg!!! Jag vill boooooooooooooooort från dig!!!!!!!!


Ha det bra!
PUSS


ne vänta en till grej .. JAG ÄLSKAR DEJ ÄLSKLING!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0