Ollankväll!

igår var den roligaste kvällen jag varit med om på länge :)

dagen började iaf med att jag åkte iväg till torvalla.. vi skulle ha uppvisning på en bandymatch igen.. det gick faktiskt helt okej ..:)  eller bättre än det brukar gå iaf..
men men .. sen åkte jag hem å fixade mej och åkte sedan till emelie.. där satt vi å "förade" lite.. men dom jättegoda drinkarna.. hmm.. eller inte..
efter det åkte vi å hälsade på nån emelie kände.. men där var vi inte så länge..efter det begav vi oss till centrum för å möta älsklingen å sedan gå till ollan.. de va inte så jättemycket folk när vi kom in.. men de kom iaf nåra man kände..där satt vi hela kvällen.. och eeh.. uffe har ju inte druckit på ett tag .. så han vart ju rätt söt.. haha.. han kommer typ inte ihåg nånting.. 
när vi satt å väntade på bussen hem.. så började han sjunga.. å så började gråta mitt i allt.. haha .. emelie å jag asgarvade.. de va så jävla kul å se.. !

okej emelie.. jag var inte full.. jag råkade bara säga lite fel.. "söderbymalmsleden"! haha 

japp.. men nu var det upp tidigt för att uffe skulle å jobba.. hoppas du inte har allt för ont i huvudet älskling.. haha!

japp.. men de var min kväll ! å nu e helgen slut.. (surt) men en vecka till sen e de nästan jullov!! inga lektioner dom sista dagarna.. så de e skönt!
och förresten nästa lördag så är det juluppvisning i torvalla.. om de e nån som vill titta så e de bara å komma dit vid 3 tiden.. ;)


ha de bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0