skoltrött!!

sitter nu i skolan och har text.. istället för å skriva alla uppgifter jag måste ha klara så kände jag mej för å skriva lite här :P
hade nyss prov i svenska å det gick ju som jag trodde.. skit asså.. jävla alkislärare som ger ett prov han inte ens gått igenom.. jag visste fan inte ens vad jag skulle plugga på.. så jag kunde ju då inte plugga till det..eller jag kunde ju .. men på VAD?? och det är inte ens säkert att man får göra om det! äckellärare...men men skit gick det iaf.. :/
ååh jag orkar inte med skolan.. vill bara ha lov!!! men det e ju inte så långt kvar.. har bara imorgon kvar.. sen på måndag och tisdag ska vi göra lite roliga grejer.. vi gjorde samma sak förra året.. vi fick bygga julgranar.. skitsnygga blev dom.. å så skulle vi smöra lite för lärarna..  hellre såna grejer än lektioner :P

å juste.. vi ska ju till usa i mars.. först var det meningen att jag inte skulle få åka.. för det kostar ju ändå ganska mycket pengar å det e ju inte direkt så att jag kan betala allt eftersom att jag inte har nå jobb.. så idag sa mamma att hon ska hjälpa mej å betala resan.. så nu e det spikat att jag ska få åka.. ååh längtar en aning!

men men nu e det bara å sätta fart med pluggandet så man inte får allt för dåliga betyg! måste fan bli bättre i skolan!

yä yä .. ha det bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma!

2007-12-14 @ 18:54:02
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0