..

På dom inläggen jag skrivit nu verkar det som att jag är den mest deprimerade tjejen på jorden .. men så är det absolut inte ..
jag händer bra grejer i mitt liv också.. jag lovar! :)
men när jag blir sur eller ledsen eller nåt.. så måste jag bara skriva av mej allt.. så .. aa. :)

Det va en mysig dag igår..
Palen å jag gick runt i stan hela dagen.. de va myyyys.. sen efter att varit där i hundra år åkte vi hemåt..
efter nån timma eller nåt så åkte vi tillbaka till stan å satte oss på ett fik .. där satt vi ett bra tag å snacka lite skit .. :P
hahah det kom fram en kille...
han bah.. Asså jag måste fråga en grej ( med lite bögig röst)
vi bah .. okeej ..
då sa han .. asså om man är kille å vill operera sig till tjej.. Är man bög då ?
eeehh.. aaa..
så sa han till killen i telefonen.. AA DU ÄR GAY!
HAHA det va liiite roligt .. :P

å där satt vi till typ 2 på natten .. sen åkte vi till vegabaren .. yami yami .. sen åkte vi hem ..
de va en riktigt myyyyysdag ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0