bliii bruuun

jaha ja ,, 
 
idag har det väl inte hänt så mycket..
sov ut riktigt ordentligt idag.. vaknade vid halv 1 tror jag det va.. fast jag vaknade av att det va så jäävla varmt i rummet.. typ så att man inte kunde andas.. ne kanske inte.. de va å ta i .. :P
men iaf.. när jag vaknat till lite så satte jag på mej bikini å gick ut å solade på baksidan.. men inte fan fick jag nån färg.. solen funkar tydligen inte på mej .. haha jag får väl köra med brun utan sol för å bli lite brun iaf ..
eller helt enkelt sitta ute lite mer i solen.. aja det va ett jävla tjat på å bli brun..:P

men iaf efter varit ute ett tag så bytte jag om till träningskläder å åkte till handen för att emelie å jag skulle lämna bingolotter.. men så smart som emelie e så kom hon på att hon redan lämnat dom för att farmor skulle åka iväg.. så hon va inte hemma.. å vi kom inte in där heller.. så vi fick sitta å vänta å inte göra nåt i 100 år.. sen orkade vi inte sitta där längre så vi gick till träningen..

träningen vaa.. aa va ska man säga .. haha lite intressant.. i början så gick det bra .. förutom att det gjorde ont i äckel armen .. men aa skitsamma de e bara å bita ihop.. efter EM så får man vila.. :P
men slutet på träningen .. hahaha .. helt sura dom blev .. får vi inte ha åsikter eller ..??
aja skitsamma .. :P
det har faktiskt inte hänt så mkt mer idag .. tog bussen hem .. så nu sitter jag bara här ..

imorgon ska jag faktiskt gå upp tidigt å sola.. :D om det e soligt förstås.. så kan jag ligga ute hela dan.. har ju ingen skola.. wiiiie ,.. :P

aja ha de bra ..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0