sanning?

Igår tog min älskade kusin studenten.. grattis grattis ! :)
de va så jävla varmt när man stog vid parkeringen å väntade på att dom skulle springa ut.. kändes som att man skulle rinna bort.. men men ..
så vi åkte hem till henebrattarna.. å firade både emelie o alex.. vi satt där å drack å åt ett bra tag..
senare på kvällen åkte vi till slutskivan på hirschen... det va så jävla trångt där inne.. knappt så att man kunde röra sig.. så där vart vi inte så jätte långvariga..
vi gick vid typ halv 2 ..
jag har bestämt mej för att aldrig sitta ensam i brandbergen mitt i natten.. så jävla skumma människor det finns asså.. nästan lite äckligt tycker jag.. men jag kom hem .. försökte få liv i mamma.. men inte fan vakna hon så jag gav upp å gick å la mej .. :P

så vad händer idag.. ingen aning :S
hade planer men det sket dig.. får väl se vad som händer nu då..

men är det verkligen sanningen du säger ? jag bara undrar liksom.. de känns lite konstigt liksom ..
har lite blandade känslor inom mej.. ena sidan säger att du ljuger andra vill tro på dej..
 
aja nu ska jag ut i det fina vädret å njuta..
ha de bäst! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0