seröst!

Asså du är den personen som borde lita å tro på mej mest! Varför gör du inte det?
om det skulle vart nåt.. tror du inte jag skulle sagt nåt till dej då ?
jag kan inte göra nåt för att du ska tro ¨på mej ...  men jag hoppas verkligen att du gör det.
Om du vill veta så är du den personen jag vill vara med.. även om jag inte får samma respons tillbaka.. men det e iaf en sak du ska veta..
jag kommer alltid älska dej.. jag kommer alltid att ha känslor för dej vad som än händer..
å jag vill inte att det vi har nu ska förstöras.. så de e upp till dej hur du vill ha det..
du vet hur jag känner å du vet vad jag vill.. så nu e det ditt val.
hur vill du göra? hur vill du ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0