...

gaaah asså jag fattar inte hur man kan vara så dum i huvudet.. har du inge vett? verkar inte som det iaf ..
är så trött på ditt gnäll å tjat.. orkar inte med dej.. aja jag orkar inte bry mej mer.. inga mer tårar..

haha tror inte DU att jag fatta att du skulle läsa.. men men de gör inget .. nu vet du iaf hur det ligger till .. eller iaf hur jag kände när jag skrev det .. :)

förutom all skit.. så va kan man säga.. livet leker.. har egentligen inget att klaga på.. eller iaf inget jag borde klaga på..

haha farry å jag .. va ska man säga.. vi e tydligen de äckligaste tjejerna och som tydligen blivit "killar".. haha
våra minnen tillsammans knäcker.. inte för att alla e så mysiga.. men vadå har man kul så har man ..
som t.ex.. parken. haha då va jag iaf liiiite sööt .. :D men som man brukar säga more to come liksom .. :P

nu ska jag typ plugga å sen nanna kudde.. ;D

goood naaattt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0