1 år sen!

Tiden har gått så fort det känns som att det var för en månad sen vi var på sjukhuset å hälsade på dej å fick beskedet att du lämnat oss..
Det har inte varit så lätt att fortsätta som vanligt.
Jag tänker på dej varje dag.
Och du kommer alltid att vara saknad!! Kommer aldrig glömma dej Morfar!

Okej.. sitter nu i skolan på lektion. sista lektionen för idag. SKÖNT! är skittrött.. vet inte varför jag e trött hela tiden. :S
Så snart ska jag åka hem. Inte för att jag får gå å ta en powernap då. Måste ut med Toffy =)
men efter det så blir det sova en stund.
Det e fan fredag imorrn :O haha kom jag på nu :P de e SKÖÖÖNT.

Nuuu slutar jag så nu ska jag åka hem.

ha de bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0