Fre-Lör

så vad hände igår och idag?
inte så mycket faktiskt.. igår var det träning som gick rätt så bra.. vi sätter allt,, nu e det bara lite pill å sånt kvar.. sen är vi klara för VM! Dit åker vi ju då redan på torsdag! inte långt kvar! börjar känna lite pirr i magen redan nu .. haha
aja efter träningen så va jag med älsklingen.. men vi gjorde inget speciellt.. åkte bara runt lite.. och sedan hem till mej å sov..

Å idag har jag varit med mina kära kusiner.. N & E... vi åkte till centrum för att köpa en farsdag present. Där träffade vi då deras pappa som bjöd på pizza =)
Sedan åkte vi hem till emelie å kolla på tv.. gick å handlade till pannkakorna som vi skulle göra till middag..
Vi lyckades den här gången! haha.. vi brukar alltid misslyckas när vi lagar mat.. förut kunde vi ju inte ens laga pasta utan att dom skulle bli överkokta.. och med brända köttbullar eller nåt.. :P
Aja sen åkte jag & N hem.. Jag var tvungen att gå ut med Toffy..
Nu sitter jag då å väntar på älsklingen som är på vegabaren å äter och jävligt seg e han ..

japp..  men hare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0