helgen är över!

jaha då va helgen slut... kan dom sluta gå så fort.. man hänger ju knappt med.. å man hinner inte samla nya krafter till skolan vafan..!
men de e ju lov snart.. eller snart å snart om lite mindre än en månad.. hoppas det går fort.. =)
de e ju också mindre än en månad kvar till julafton å direkt efter det nyår!!
måste ju handla julklappar snart.. kommer säkert bli så att jag handlar typ 3 dagar innan..
å sen nyår.. va ska man göra då? haha ja har inga planer alls.. ja har ju olika alternativ.. men har som sagt inte bestämt nåt..
å det sunkigaste e ju att på nyårsdagen så är det jobb.. inventering i bromma med laget.. men det är nog värt det .. pengarna går ju till usa.. som vi åker till i mars!! längtar!

jaha.. igårkväll.. det hände grejer iaf .. älsk lovade ju att vi skulle göra nåt.. och skämtade om att han var trött för å göra mej sur... inte kul!
vi åkte till ollan :P inte så stor grej .. men de va iaf nåt.. orkade inte åka in till stan för å gå ut bara vi två..
vi kom dit ,gick in.. å väl där inne träffar vi några.. sätter oss med dom .. å va med dom hela kvällen..
runt halv 2 åkte vi och lämnade av fulla agge hemma hos henne.. å åkte sen till hem till dom andra två.. ( de e några uffe känner) där satt vi ett bra tag å pratade å så.. vi gick därifrån vid strax innan 4.. åkte till vegabaren å åt..
och kom sedan hem vid halv 5.. inte gick jag å la mej då .. jag tog med mej toffy på en promenad.. fast bara en snabbis.. :P å bara för det så blev jag lite piggare..
älsk å jag låg å tittade på tv ett bra tag tills båda somnade..

Å snälla.. på mornarna.. kan ni inte bara låta mej va! sluta banka på den där jävla dörrjäveln! Ni e lite irriterande när ni säger åt mej va jag ska göra hela tiden.. jag vet själv!
nog om det ..
ska försöka sova nu .. eller försöka.. jag vet att jag kommer somna direkt när jag lägger mej ner.. är svinigt trött!

sov gott!
babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0