helvetet + bilder

fan va surt det känns.. skolan har ju då börjat..

nu börjat det iegn.. man ska känna sig stressad för att man får så mycket läxor och har prov.. okej jag kanske inte får så mycket sånt .. men ändå så känner jag mej stressad för vad vet jag inte riktigt.. surt e de iallafall.

nu längtar jag verkligen efter helgen, efter jullovet, efter alla lov ,men mest efter STUDENTEN..

jag tänker typ hela tiden på att jag kunde tagit den nu i vår men nej.. får vänta ett år till.. de va ju egentligen mitt val.

men ändå.. :P



Aja til nå annat..

Här får ni då bildbevisen på myggan och så bjussar jag på lite mer bilder från onsdagskvällen/natten =)


             


yä yä nu e de dags å byta om å äta.. sen åka till träningen..

ha de bra
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra vem din kille tänker på där........inte är det dig iaf =)

2007-12-06 @ 00:19:45
Postat av: jennifer

va? vad menar du?

2007-12-06 @ 12:58:36
URL: http://jeempa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0