igårkväll, idag och trötthet!

Som sagt så va det träning igår och en kvällsfika inne i stan med lollo å palen..
 Jag stressade ju då liiite för å hinna med bussen lollo å jag bestämt.. fixade mej på typ 10 min..å då menar jag duscha sminka å klä på sig.. det kallar jag snabbt  :P 
men kvällen var iaf riktigt mysigt.. tack för det tjejor =) vi får göra om det snart igen.. och du lollo det ordnar sig som sagt ;)

jaha å idag så mötte jag palen i stan vid 12.. jag blev ju då lite försenad då bussen jag bestämt å ta aldrig kom . fuck SL!
aa men vi gick iaf runt i stan å tittade lite.. å fortsatte sedan hem till hennes nya lägenhet..
ååh guuuuud va jag längtar efter en egen lägenhet... kan jag inte bara få några miljoner i handen så kan jag göra nästan vad jag vill!
ne men jag måste skaffa ett jobb så jag kan flytta snart!
aja nog om det .. 
vad händer ikväll?
jag ska förmodligen vara med älsklingen.. han lovade att inte vara trött så vi kunde göra nåt :P 
men vet ni vad han är? juste TRÖTT! han skickade sms å sa det .. det e ju inte direkt mitt fel att han är ute i 100 år.. så jag får sitta uppe å vänta på att han skulle komma till mej.. å sedan gå upp tidigt för å jobba.. :P mm juste!
men men sånt e livet!


PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0