Myggan

Det var en riktigt trevlig kväll igår.. =)
Som sagt så stressfixade jag mej för hinna med bussen vi bestämt.. men snabb som jag va så hann jag :P
På bussen satt en lökig louisa .. haha .. resten av folket kom på vid brandbergen.
När vi va inne i stan ringde vi kim å frågade vart vi skulle möta dom .. dom hade gått in till the vibe så vi gick dit..
När vi då stod i kön ringde älsklingen å frågade vart jag va .. å drog sedan med oss till k-15 istället.. där var det då lite för mycket folk :P
men men .. det var vi tillbringade kvällen =)
vi drack pratade å dansade .. okej inte så mycket dans för min del .. men ändå :P
När klockan blev typ 2 så gick vi därifrån för å hinna äta på vegabaren ..
så dit åkte vi ..
haha vi fick ta louisas vegabarenoskuld.. å de äckligaste var ju att hon fick en död mygga i sin hamburgare..
haha men full och hungrig som hon va så fortsatte hon ätta efter att ha tagit bort myggan..
Mätta å belåtna så åkte vi hem.. å somnade på en gång..

Tack för en trevlig kväll =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Louisa

haha, men den va fett god, myggan var ju bara ett extra protein tillskott! ^^
tack själv för en mysig kväll

2007-11-08 @ 11:57:19
URL: http://honeyloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0