orkar inte med dej!

Gårdagen slutade inte så bra ..
Jag var nere på nedervåningen med pappa.. Tror ni inte att han skulle börja tjafsa igen då eller??
Jag orkar seriöst inte med dej ! Jag klarar inte av å vara i samma hus som dej.. ibland så klarar jag inte av å se dej alls!
förstår du varför??
ne du förstår nog inte alls vad de e du håller på med..
Men det du inte tror på är att när du håller på som du gör så förlorar du mej..
jag har verkligen försökt få det bättre.. du kanske har försökt men inte tillräckligt.. men NU !!
det var droppen.. jag skiter i vad du säger.. jag bestämmer över mitt eget liv.. jag bestämmer själv vad jag gör..!!
Jag lovar dej att jag ska söka jobb å flytta så fort som möjligt.. det e ju det du vill.. !
och det är verkligen det jag vill! då slipper jag som sagt allt det här..
Jag vill inte gråta nå mer över allt du säger till mej .. jag vill inte ta åt mej .. men va fan e det jag gör .. precis tvärtemot..
För er som hann läsa mitt "hatinlägg" till honom .. jag menar fortfarande varje ord jag skrev!!

Jag lovar att du ska få slippa mej snart! Det lovar jag!
Jag tänker inte prata med dej mer.. inte som jag gjort förut.. det är ditt fel .. även om du hade druckit (som vanligt) så e inte det en ursäkt över det du sa.. 
Du förstör mitt liv men också ditt liv.. 
Du har inte längre nån dotter .. kalla mej aldrig det igen !!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0