piercing och sjuuuk

sugigt värre..
har varit hemma hela dan.. kände mej inte sådär asbra igår.. så jag tog tempen .. å självklart så hade jag feber..
e helt seeg i hela kroppen.. men men de blir väl bättre snart hoppas jag .. eller hoppas det blir lite bättre tills imorrn då det e träning.. har inte tränat sen i måndags.. :O

jag har ju alltid velat ta hål i tungan å gissa vad jag gjorde i tisdags?? tog håååål ;D
när hon tog hål så gjorde det inte alls ont och jag kunde prata ganska normalt.. men igår.. okej de va inte så att jag var påvåg å dö.. men det va inte skönt! och jag kunde inte prata ganska normalt.. de va inte okej... jag åt glass och is.. den e ju fortfarande svullen.. men de gör inte lika ont.. tur det .. vill bara att svullnaden ska gå över helt nu :P

nu ska jag ner å hämta is.. å sen kolla på tv  =)

babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0