sovmorgon och cheer VM!

liite skönt med sovmorgon .. börjar ju då 4 idag .. =) bara för att det är öppet hus i skolan .. så då ska vi sitta å spela pluggisar :P vi får iaf en biobiljett för besväret .. haha

I helgen var ju då cheerleading VM i helsinki.. det var den roligaste resan ever..
Å när man var ute på mattan å körde programmet .. asså vilken kick man får ..
vill bara göra om det igen .. sååå kuuul!
det slutade iaf med att vi kom på en 6:e plats av 8 lag..
vissa kanske tänker att det inte är så bra .. men jag tycker det känns asbra .. vi kom iaf inte sist.. å vi körde med 100 %..  Det är en resa jag sent kommer glömma!
 Hoppas träningarna fortsätter vara som dom varit de senaste veckorna.. så vi utvecklas och gör så att det går bra på DM.. längtaar!

jaha.. nu sitter jag å väntar på att våra bästa år ska börja.. haha.. de e så dåligt så att det blir bra .. :D
undra vem som är mördaren ? :O haha

men nu ska ja gåååå.. :)
puss


Kommentarer
Postat av: Louisa

vad bra! :D
jag kan väl på fredag tror jag.. om inte du e uppbokad? elelr du har träning då va?
för på lördag ska jag nämligen ha en heldag med laget..
puss puss

2007-11-21 @ 13:03:47
Postat av: Louisa

ja, men vi säger så :)
jag har ändå inte lust att göra något annat på fredag hehe :)
vilket café tänker du på? :D

2007-11-21 @ 21:47:46
URL: http://honeyloulou.blogg.se
Postat av: cääääääääs

haha lätt roligaste! klementiiiiin.... pussi! och fuel face, what's up with the russian posing style liksom :D i like.
jag vill se bilden/bilderna som någon tog på oss innan invigningen när vi var mycket söta med Ryssland-minen.. i know you like it ;)

2007-11-25 @ 23:30:12
Postat av: jempa

ja vafan hände med dom.. heeeelt fula..!
haha
vi va säkert assöta :D me want to seeeee..
kirra korten :D

2007-11-25 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0