Tankar

Jahapp .. här sitter man hemma helt ensam en lördagkväll.
kul liv man kan ha.
var inte meningen att jag skulle vara ensam, men så fick det bli.
Jag hatar å sitta helt ensam. jag är väl typ sällskapssjuk.
Asså när jag sitter helt ensam så tänker jag bara på allt som har hänt, på det förflutna.
både bra och dåligt. men just nu så blev det dåliga grejer bara för att jag satt å läste olika grejer på datan som jag skrivit. om t.ex morfar.
Morfar jag vill att du ska veta att du är saknad. Jag lovar att du finns i mina tankar varje dag. Att se mormor ensam på kalas, det känns. Jag kan inte föreställa mej hur hon känner. Även fast det snart gått ett år sen du tog steget mot himlen så är det svårt att förstå att du inte finns här. ibland så tänker jag att jag ska komma å hälsa på dej å mormor. men sen slår tanken att det inte går, du finns inte. vet att du vill att vi ska hjälpa mormor. Det gör vi!

till nå annat.

du sa att du skulle ringa. varför gjorde du inte det istället. eller bara skickat ett sms liiite tidigare. då kanske jag inte hade behövt sitta här helt själv. kanske kunde hittat på nå annat å göra än å sitta å vänta på att du ska komma. kunde du inte sagt varför du inte ville vara med mej?

Som sagt så hatar jag då att sitta helt själv. speciellt på kvällen. de e inte bara för tankarna som kommer upp. Asså jag blir rädd också. vet inte varför men jag typ sitter å lyssnar efter ljud och inbillar mej att jag hör fotsteg på övervåningen. aah de e skitläskigt.


och sen en sista sak.
vet att du försökte prata med mej å att jag inte direkt var så pratglad tillbaka. men jag e fortfarande inte så glad över att du sa som du sa. och att du låtsades som ingenting. bara så du vet så gjorde du det värre för mej när du sa så. jag vill iaf höra ett förlåt innan vi lägger det bakom oss.
men grattis på födelsedagen.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Veronica

Riktigt intressant blogg ;)

2007-10-16 @ 20:53:42
URL: http://vronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0