full rulle? nää..

har inte riktigt haft orken till å få ihop ett litet inlägg..
först var det full rulle i livet å nu händer inte ett skit.. ingen skola eller nåt..
eller joo egentligen.. men vet ju inte riktigt vad man ska göra när alla andra har APU..
å söt som jag e så har jag ingen praktikplats.. men what to do, what to do?
jag e iaf inte ensam..
men vafan ingenting speciellt har hänt sen hemkomsten från usa..
förutom smågrejer som att man hittar en tant sitta å kissa i skogen eller en annan tant som helt plötsligt ställer dej sjuka frågor när man e på morgonrundan med hunden..

eller joo en grej.. i måndags var det ju studentskiva.. Fridas studentskiva.. till en början var det ganska så segt..
stället låg ju mittemot grönan så vi tog ju den största färjan över... Eller inte.. kunde lika gärna lånat en liten gummibåt å ro över.. skulle vart ganska så mysigt.. jaja .. sen kom vi då fram.. åt den godaste maten .. ehm..
småköttbitar å rutfruktsgratäng som var kall å en liten bit delicato tårta.. hoppas dom inte jobbat allt för länge med den maten.. jaja.. sen försvann alla minderåriga å så bjöds det på fest.. det var då de roliga började..hände inte så mycket men roigt var det.. 
hemgången blev ganska så tidig.. runt si sådär 2 tiden..
 
Frida hade det mysigt i bilen med sin lilla påse... mmm .. goottt.. ;)
Å jag sjöng så vackert så ..

När jag senare kom hem till min älskling såg sängen riktigt lockande ut..
Snark sa de bara så sov jag..

japp det var det..

so long!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0