va fiiin!

då var man här igen..

men den här gången med en blå-lila golfboll till näsa.. okej kanske inte riktigt.. men den är mer i vägen än vad den brukar vara..
jag har alltså fått en otroligt mysig smäll på träningen .. blodet rann.. notera rann verkligen.. från mina stackars näsborrar.. haha..  å efter att ha tränar malin som sjuksköterska så får man nöja sig med att ha 2 tamponger uppstoppade i näsan å en halv tampong med tejp över på jacket mitt på näsan..
men hey.. det funkade :P
vet inte till 100 % om den e bruten eller inte.. men det fixar sig =)

så vad händer nu?
jag sitter ju då hemma.. å väntar på att våra bästa år ska börja ..
asså varför tittar jag på det egentligen..? de e ju så dåligt.. men så dåligt att det nästan blir bra..
asså vad är grejen med att man ska tänka högt.. va släkt med alla i serien.. å om de e nån lucka nånstans så e dom tillsammans.. å dom döda börjar leva.. eller nåt..  skumt det där.. meeeen men ..

å sen då.. känner att jag skulle behöva lite färg.. så man kanske kan lägga sig i solen en stund.. om nu det hjälper.. orkar inte ligga så länge.. blir an aning rastlös då..
jaja..

valborg snart.. men fortfarande inget bestämt..

å juste .. jag har ju sökt jobb på ica å ica maxi.. fick svar från ica idag.. men tyvärr så var det redan nån eller några som fått jobb där.. men dom skulle spara min ansökan till senare.. om de skulle behövas då.. hoppas hoppas..
vill verkligen ha jobb. om de e nån som vet ett jobb så säg gärna till!!

men nuuuuu.. dags för en promenad med dogge ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen visst är det :D

2008-04-29 @ 13:20:09
URL: http://bempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0