080808

stockholms dag idag då..
hmm å vad händer.. just nu inte så mycket.. har fått en förfrågan om
att följa med till stureplan.. men de e inte riktigt hundra än..
får vällo se.. om inte det händer .. så vet jag inte vad jag ska göra.. förmodligen vara med
puffen.. men det e de att jag inte orkar sitta hemma ikväll.. måste göra nåt..
har setat hemma hela dagen å bland annat kollat å OS invigningen.. ganska så coolt faktiskt..
eller okej de va jättecoolt.. kina kan sin grej asså :P
kommer nog sitta å¨titta på os en hel del.. nörd som jag e..
ne men fotbollen, gymnastiken.. och lite av friidrotten ska jag se iaf.. vet inte varför jag e ett så stort fan utav det..
men ändå.. de e alltid kul å titta på =)

jaja.. nu måste jag hitta på nåt..
har spring i benen så de bara skriker om det ..

Babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0