drömmar asså.. :/

sitter just nu å kollar på OS..
är helt besatt av det har jag märkt..

men snart ska jag iaf åka iväg..
ska jobba lite.. :P med laget asså..
vi ska städa upp efter haningedagen..
ååh va kul..
men men pengar till usa blir det iaf..
som vi förhoppningsvis åker till igen ;D

jag hade en så skum dröm inatt kom jag på..
eller skum å skum.. äcklig eller aa jag vet inte..

jagva iaf ute å gick med nån i en öken.. fast ändå
inte öken.. :S
tror det var veronica å den andra vet jag inte..
två var det iaf..
men dom försvann ett tag..
men kom sen tillbaka efter att jag gått å pratat för mej själv ett tag.
då tittade jag upp i ett träd så var det en planka..
med två BARN å en liten hund mellan dom..
hunden hade ett äpple i munnen.. som en gris brukar ha..
alla tre var typ döende..
så jag skrek typ å sa att vi var tvungna å klättra upp å rädda dom..
men veronica sa att vi bara skulle fortsätta gå..
skitsur blev jag på henne å tvingade henne å hjälpa mej..
jag klättrade upp å tog ner barnen å hunden.. tog fort som fan
ut äpplet å hunden blödde som jag vet inte vad..
den personen som jag inte vet vem det var bar på hunden..
jag på den lilla tjejen..
å veronica på den lilla pojken..

så kom vi till nå militär grej.. där ingen ville lyssna på oss..
vi fick värsta paniken..

men sen kom det nån snäll tant å hjälpte oss ..
så barnen å hunden klarade sig..
å efter det vaknade jag..

den va lite äcklig faktiskt.. orkar inte skriva mer detaljerat..
men typ så var den..
har inte drömt på jättelänge å nu helt plötsligt kommer den
här upp.. :/


jag måste fixa mej nu iaf å sen åka..

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så du drömmer om mig va? Värsta hjälten jag var då :S

2008-08-24 @ 03:52:13
URL: http://vronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0