en rolig dag?

det blev en liten tur till handen..
med måtlis =)
ringde veronica när vi va där.. men nee hon ville inte vara med oss :(
svikare :O ;P

ne men .. vi tittade runt lite.. hon skulle ha jeans men icke så föll några i hennes smak..
jag däremot hittar alltid grejer jag vill ha.. speciellt när pengarna inte klirrar så¨gott i kassan..
vill bara ha MASSOR... så ja kan köpa vad jag vill å inte slippa tänka på att jag måste spara till busskort,
försäkring å bla bla bla... får väl hoppas att det blir så en vacker dag =)

just nu väntar jag på att puffen ska komma hit..
vi ska tydligen titta på nån match.. jaha säger jag ..


med det säger jag:
babye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0