lammkött?

som sagt så har jag varit hemma hela dan idag..
förkylningen sitter där den ska tydligen.. den vill inte försvinna..
illamåendet är däremot borta.. eller nästan iaf..

imorrn e det skola för hela slanten..
klockan 10 ska vi mötas i hemvisten.. om jag inte tar fel nu..
så jag får gå upp relativt tidigt..
måste fixa mej , ut med hunden.. ´å sen GÅ till skolan..
bara för att jag inte fått nå busskort..
men de passar väl bra nu då jag försöker bli den
sunda jennifer..
jaja tiden e inge problem då jag har blivit en som börjar gå
upp runt pensionärstid.. tidigt asså..

jaja känner mej redan trött även fast jag legat i sängen
å var 4:e timma gått ut med hunden på en liten promenad..

juste .. ja har ju tittat på OS eller .. det har jag ju gjort ganska ofta sen de började..
men vad har hänt med sverige?
e det inte mening att vi ska få några medaljer i år eller?
man får väl hoppas på att om 4 år är det sveriges tur..
då e de ju med fräscht lammkött..;P

jaja
babye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0