upp till dej lille vän

för den som e intresserad så låg min mobil i garderoben (?) vette fan hur den kom dit..


jaja.. jag chansar iaf på att jag e den av dom 2..
om de e så att de e hej då ..
så fine..
den som inte orkar eller vill lösa något..
är en person som inte tyckt attt det man hade betydde något..
vänskapligt asså..
om det e de du vill .. så visst.. ha det bra!

skitsnack hör man från andra som du snackat bakom ens rygg.. de e inte speciellt kul
det heller.. om man e en riktig vän så gör man inte så..
de e inte bara om mej.. att du ens kan snacka skit om personer du umgås med när du e men
en annan.. komplicerat de där.. men du förstår nog..
reda ut eller låta det gå?
upp till dej .. jag gjorde inget.. sa bara som jag kände..
inget å göra det till en sån stor grej.. enligt min mening..

men men .. träningsvärken sitter i .. värre än nånsin.. ne kanske inte ..
men den finns..
å nu e de bara byta om å få mer träningsvärk..
13.30-20 e de träning.. 
men oj så de e värt det .. 

hej så länge
kiss kiss hug hug 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0