lördag

Wiiie..
trodde jag skulle få linserna.. men tada..
ett mail hittades i inkorgen där det stod..
grattis jennifer du är en utav dom som får ett
par gratis linser..
man  tackar man tackar..
när linserna är beställda.. ska jag göra
ett par före och efter bilder..
jamenvisst..

dagen e seg å mjed det menas att jennifer e seg..

kvällen bjuder på lagmys.. och hemligheter om ALLA
i laget ska komma ut.. eeehm åååh..


Imorgon är det juluppvisning i torvalla.. insläpp 18:00..

Mamma hörde du det å såg du.. 18:00 i Torvalla..
ska jag säga/skriva det en gång till? =)

efter det är det terminens höjdpunkt.. feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest hos
cäzsz. Å då menar jag feeeeeeeeeeeeeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0