Lyckad dag!

Seg dag idag..

men inte konstigt d¨å gårdagen var riktigt härlig..
juluppvisning som sagt.. gick väl helt okej tror jag..
För den som känner sig lite nyfiken över hur det gick så
finns det film å de på youtube.. checka in..
De var ju inte riktigt en big deal.. men mycket folk var det..
jag känner att.. eftersom uppvisningarna tycks bli större..
så borde man göra det till en lite bättre show..
jag är nog inte den enda som tycker så..

asså inte bara sätta ihop ett program på en timma dagen
eller träningen innan uppvisningen.. så tycker iaf jaaaag..

senare på kvällen direkt efter uppv. så var det feeeeeeeeeeeest
bokstavligt talat!
helt lyckad kväll.. det var inte en.. inte två.. utan fler under bordet..
dresscoden var = svettiga träningskläder som man haft på sig hela dagen..
mm mumma..
känner att kvällar som denna borde man kirra oftare..

hemgången btw...naajs.. berättad i koder..

kissar mitt på vägen, hoppar i vattenpölar, en frida som säger pinsamt 24/7, bil=pernilla ( !!!!!!!!! )
behöver jag säga att vi var jättesöta?

(Nattis e sååå G)

nu är jennifer trött ..
 
Babye

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha nattis är så g!



nattis tänker:

- kan g betyda att hon menar att jag är gay?

- kan g betyda att jag är på g?

- kan g betyda.. eller aa fast nej

2008-12-25 @ 16:37:51
URL: http://naaathaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0