Star quality bitches !



Gissa vem som gäst bloggar !? :D
Veronica såklart !
Kände att jag skulle skriva och ge den här bloggen lite glans så att säga.. Jennifer löper omkring och showar off sin nya mobil. *något avundsjuk !*  Vi ska ju snart bege oss mot centrum och brotta ner alla andra idioter som också ska checka in jul REAN ! Blir riktigt arg då Jennifer även fast hon var ute igår INTE är bakis (!) som hon aaldrig blir. Hade lätt följt med igår om jag hade varit på humör, jag menar "om jag kommer in ? Jag kommer knappt ut ;D " Lite problem när det kommer till åldern men det löses snaart :) Nejmen nu har jag gett den här bloggen lite Star quality ;D
Time to say Good Bye ! Ha det bra nu ! Julrean ? Here we come !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gäääästblogga hos mig rååååå!

2008-12-26 @ 23:06:30
URL: http://naaathaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0