å du ska vara en såkallad pappa?

Jag orkar seriöst inte JAG ORAR SERIÖST INTE! jag vet att det här ämnet kommer upp hela tiden.. men ja måste bara få skriva av mej.. jag mår verkligen skit, SKIT!
jag blir bara så illamående när jag ser dej, när jag hör dej när jag hör nånting om dej!
d e så sjukt att man kan vara nån som du!
Nu längtar jag verkligen tills jag får flytta härifrån.. jag kommer verkligen inte sakna dej.. de e du inte värd!
att du kan vara så jävla kall!?
jag fattar inte..
du har verkligen inge hjärta..
kan du någonsin vara normal å vara en såkallad pappa??
Nej jag tror faktiskt inte det!
tycker du ska börja tänka efter hur du beter dej .. OCH börja glömma mej redan nu!



Förresten.. Du också robin.. om du vill att jag ska dö.. så kan jag vara död för dej också.. du kan börja glömma mej redan nu du också..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gumman

2008-02-16 @ 17:09:01
URL: http://naaathaalie.blogg.se
Postat av: Louisa

stå på dig gumman, de kommer inse vad de har förlorat när du e borta, det e så det brukar vara.. jag kan såklart inte sätta mig in i det du får uppleva.. men jag hoppas att du får det bra någon dag.. hoppas vi ses snart! pussar gumsan

2008-02-16 @ 20:00:06
URL: http://honeyloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0