Alla hjärtans dag och en massa arbeten!

Alla hjärtans dag idag då.. hmm..
vad händer idag då?
inte ett skit för min del.. :S
Älsklingen jobbar till 22:00 så då hinner man ju inte göra nå speciellt direkt..
När man frågar vad andra ska hitta på idag.. eller om de ska fira denna dag. så säger de att dom inte ska göra nå speciellt.. inte fira alls.. "Jag och killen ska BARA vara hemma äta middag tillsammans å mysa.."
Enligt mej så är väl det ändå å fira.. Eller??
Å andra säger att de ska dränka sina sorger i glass, godis vad som helst.. varför? gör det bästa av dagen.. va med dina nära å kära.. Man behöver inte ha nån kille å fira med.. äh.. en onödig dag helt enkelt..
Å nej jag säger inte så här bara för att jag inte får göra nå speciellt.. Jag har alltid tyckt såhär..
Den här dagen har väl affärerna kommit på bara för att få tjäna lite extra pengar .. eftersom att de e många som köper blommor hjärtan nallar choklad å allt var det nu är..
Och som det stod i tidningen.. att många ungdomar mår dåligt när just den här dagen kommer.. många känner sig mer ensamna än vanligt..
Man ska alltså inte göra för stor grej utan denna dag..å det e just vad jag tycker.. äh det e ju också många som gillar det..

jaja nu vart det  lite för mycket.. :P

Så vad händer nu.. har precis skrivit klart min uppsats om just bloggar.. vet inte riktigt om jag har gjort rätt.. han e ju lite petig den där saken.. ja har typ jätte mycket arbeten att göra klart.. men inte fan kommer jag nånstans.. kkänns lite tungt..
Jag måste skriva
CV
novell
nån redovisning inom styrketräning ( vafan kan man skriva om utom anabola å sånt??)
Ett hemprov om styrketräning
2 grafarbeten ska göras klart..

och som ett plus på kanten så har jag prov imorrn i mediekunskap!! yeeeeeyy

ne nu e det väl dags att jag börjar göra nåt utav det iaf..

ha det bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Louisa

fullt upp alltså ;) jobbigt.. just det, vill du komma på min studentskiva 26 maj?
mjo, alla hjärtans dag e en helt värdelös dag, som du säger, en positiv dag för affärerna ;P
sj ska jag bara vara tränare och träna, inget speciellt.. kan inte vi hitta på något.. vad gör du på lördag? tänkte om vi kunde gå o fika eller kanske bio.. skulle vara kul o hitta på någe ;P
Pussar o kramar!

2008-02-14 @ 11:53:21
URL: http://honeyloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0