Alla Hjärtans Dag?

nu känns det rätt så okej i kroppen.. trodde det skulle sitta i typ 100 år.. men icke.. tur det..
idag är det ingen träning så det blir å vila för min del..

asså varför finns det en dag som alla hjärtans dag? vem kom på den..
e det meningen att man ska göra nå speciellt?
för att visa lite extra omtanke å kärlek eller vadå?

jag kommer iaf inte göra nå speciellt.. sitta hemma :S kuul..
först så var det meningen att jag skulle träna å älsk skulle vara ledig..
men nu e det så att jag är ledig och älsk jobbar.. hrrmmf..
men det e väl sånt man får ta..

image23

nu.. tillbaka till lektionen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Louisa

precis, vad e meningen med den dagen, man ska väl egentligen visa sin kärlek närsomhelst om inte hela tiden! man ska komma ihåg sin älsklings födelsedag osv! fan.. jag kmr inte å få ett skit på "valentindagen" :D hahaha ;P
trevligt o ses i fredag ^^ hoppas att du hade kul, jag funderar på att gå ut på fredag, tänkte testa ett annat ställe, vet du något? jag tyckte att det va ganska tråkigt där, haha fast det va kul o se de galna o konstiga brudarna på dansgolvet XD
pussar!

2008-02-13 @ 06:58:06
URL: http://honeyloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0