lääängtar!!!

kvällen igår var riktigt trevlig.. efter träningen åkte jag till stan.. efter en lite förvirrande jennifer.. så mötte jag louisa å gänget.. drog med dom till viper room.. där jag sedan fick stå å vänta på en väldigt seg farry.. när hon väl kom, så kom vi in ganska snabbt..
väl därinne så träffade man på saknade kompisar :) väldigt trevligt sånt där..
kom hem rätt så sent.. å somnade snabbt...
en kväll som igår måste hända snart igen =)

jag har kollat på bilder å så från usa.. på hotellet där vi ska bo å shoppingcenter.. aa allt.. å det får mej å längta ännu mer.. jag blir ju nästan nervös när jag kollar på sånt.. de kommer bli sååååå skoj..
vi åker om ca 1 månad å 1 vecka.. de e ett tag.. men man får hoppas på att det går fort..
om 1 månad är det ju dm också.. spännande å se hur det kommer gå.. får hoppas på det bästa..=)

så vad händer idag?
om ungefär 3 timmar så börjar träning ute på lagnö.. ska träna 4 timmar med en amerikanare..
hon ska väl hjälpa oss å finslipa programnet lite.. hjälpa med byggteknik och gymnastik.. hoppas verkligen att det ger nånting.. men det tror jag nog..
efter träningen.. så kommer jag nog bara å vara hemma... kommer nog vara ganska så trött..

ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mycket! Det värmer att höra det. Ha det toppen dag!

2008-02-09 @ 16:19:01
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0