SNAAAAAART!!

nu e jag heeelt död..
åkte ner till småland klockan 3 inatt för att hjälpa till med en flytt..
som tog ca 40 min att lasta av.. så vi åkte hem direkt efter det..
klockan 14 idag var jag hemma.. har ju knappt sovit nåt..
men va ska man göra när man behöver lite extra pengar till usa..
 som vi åker till ganska snart.. nästan 3 veckor kvar.. :O ahhh
å idag är det precis 2 veckor kvar till DM..
nästan så att jag blir nervös bara av att tänka på det :P
men det kommer gå braaaa!!
längtar faktiskt en aning!!!!!
haha nu får jag den där känslan i magen som man får när man väntar på att kliva på mattan!
en helt otrolig känsla helt enkelt!!

nu e det dags för en liten promenix till centrum med kurren!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Tänkte bara fråga, du hade i tidigare inlägg skrivit att du piercat tungan, vart gjorde du de? och vad kostade det?
Skulle bli glad om du svara..=)

2008-02-27 @ 15:21:19
Postat av: jennifer

jag kommer inte riktigt ihåg vad stället hette..
men nånstans i stan.. på stureplan..
det kostade 450 kr..

2008-02-28 @ 11:27:47
URL: http://jeempa.blogg.se
Postat av: Anonym

Ok, tack så mycket :)

2008-02-28 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0