tattoo!!

Nu sitter jag efter en långpromenad med hunden.. Han ligger också i sängen å försöker ta kuddar å grejer som ligger på sängen för att sedan bita sönder dom.. å så blir han sur för att man säger till honom .. dum hund.. :P
btw så fyller han 1 imorrn.. stor kille.. =)

idag hade jag bara en lektion..som varje onsdag.. rätt så skönt.. efter det gick alexzandra till tattoo..
ja har hittat mina tatueringar jag vill ha.. ska ha två st.. en i svanken och den andra lilla ska vara på höftbenet.. ååh jag vill göra det nu. måste bara ha pengar .. e ju inte så rik som jag skulle vilja vara.. långt ifrån..
men innan sommaren hoppas jag på att ja kan göra den som ja ska ha i svanken.. den e så fin =)
jaja nog om det .. får se om det nu ens blir av.. hoppas kan man ju alltid göra..

så vad händer mer idag? ska väl träffa älsklingen snart.. å om ca 3 timmar så e det träning som gäller..
hoppas bara musiken e fixad så vi kan köra allt.. då det e ca 1 månad kvar till DM.. istället för att köra allting typ sista träningen innan tävling.. men de ska nog gå bra ska ni se.. vi kommer rocka ! =)

ha en bra dag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0