Träningsvärk!

nu e man vaken.. eller har varit det i typ 2 timmar .. var tvungen å gå upp för att älsklingen skulle å jobba.. kul för honom .. =)
igår på träningen .. det gav så mycket.. mer än vad jag förväntad mej .. programmet känns såååå mycket bättre..
hon var riktigt riktigt hård.. så man var ju typ helt slut efter bara uppvärmning å stretch..
men det gav iaf jättemycket.. hoppas det fortsätter såhär nu.. !
hon drog ju över på tiden också .. så vi tränade fullt ut i ca 4 ½ timma.. jätteskönt för kroppen...
idag så kan jag knappt röra mej..okej ja ska inte överdriva.. men ont gör.. men det är de värt..

efter träningen var jag bara hemma.. u hyrde en film.. rush our 3 blev det.. den verkade ganska rolig, men jag hann inte se hela.. somnade efter typ 40 min.. så ja ska kolla på resten nu.. 

ja ska också  kolla efter en dans som nybörjarna ska få lära sig idag.. :P

så idag ser det likadant ut som förra söndagen..först träna nybörjarna.. å sen träna själv..  

ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0