vad e det för fel??

sitter nu i skolan.. å gör som vanligt inte ett skit..
har ju ingenting å göra i just det här ämnet..:P

som ett plus i kanten under all skit.. så börjar jag bli sjuk också .. eller börjar å börjar.. jag e väl det..
halsen retar som fan.. å näsan e ju inte riktigt heelt okej .. hmm.. suck att man måste gå igenom såna här saker..


å nu måste jag få ut mina aggretioner..
å igår så gjorde du ju inte allt bättre.. du fattar väl inte själv va fan de e du håller på med?
nu gjorde du bara allt ännu värre.. tänker fortfarande inte komma hem.. på et braaaaa tag!
å de borde du fatta..
vad e det jag har gjort egentligen?
varför e det bara jag som ska ha fel.. å inte du?
även fast jag inte har gjort ett skit!!
jag förstår mej inte på dej..
du hör att många snackar skit om dej.. å säger att du inte kan bete dej såhär..
att du inte kan bete dej såhär mot ditt eget barn!
varför lyssnar du inte??
det e verkligen nå stooort fel på dej!
du försöker säga förlåt å vill prata.. när jag säger att jag inte vill det så blir du surare..
VAD E PROBLEMET??
vad förväntar du dej???

nej.. jag fattar inte.. orkar inte tänka på det nu..
blir bara så arg!

men ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0