varför ska man vara så beroende av pengar?

har precis varit i centrum å kollat runt lite.. var meningen att jag skulle fixa mitt pass till usa resan.. men icke dom stängde vid tre så jag får vänta tills imorrn.. kuuul..
jag ville ju få det överstökat.. hatar ju å ta kort eller seriöösa kort.. när alla ska stå å kolla på.. hmm.. får vänta tills det inte är nån där :P skämt åsido.

asså när man går runt i affärer så vill man bara ha allt.. när man inte har pengar så hittar man alltid nåt man vill ha.. å sen när man har pengar så hittar men inget eller så e det man ville ha när man inte hade pengar slut..
e jag den enda som känner så eller..?

imorrn är det då friluftsdag i skolan.. å jag har valt skridskor å bad.. så vi åker skridskor i 1 ½ timma äter lunch å sen så ska vi bada i 1½  timma.. lite sunkigt å bada i torvalla. men vad ska man göra.. ville ju inte direkt gå en tipspromenad.. meeeen sånt e livet .. de kommer nog bli lite kul iaf..

det var de.. nu är det dags för en liten promenix med Toffy.. som förresten fyller ett år idag.. GRATTIS! =)

ha det bra!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0