sååå trött på dej!

Guuuuud va jag är trött på dej!
Varför spelar du för? Ena dagen är du helt normal, å andra dagen då ?
va e det för fel på dej.. orkar verkligen inte med dej! ge upp nån gång.. å sluta snacka skit.. å sluta bli arg bara för att jag inte vill göra som du vill! Du kan ju inte direkt styra min vilja.. right? seriöst asså! Som sagt så är jag jävligt trött på dej!

behövde skriva av mej lite.. Hoppas du läser och tar åt dej!

Japp.. sitter nu i skolan.. å gör vadå? INGENTING! varför skulle jag ens komma..
började klockan 8 med multimedia.. Men gjorde inget på lektionen.. hade ju inge å göra :S
å sen så är en lärare sjuk.. som jag har i typ 50 timmar.. så nu har jag multimedia igen.. å gör som förut .. juste ..ingenting.. så jag slutar om typ 10 minuter.. de e ganska skönt.. ska hem å sova.. har inte sovit nånting inatt.. :O

men men det var det.. vet inte riktigt vad som händer idag..
skriver kanske mer senare.. om jag orkar :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0