barnvakt!

tjoho..

sitter nu hemma hos flisisus.. å e barnvakt till lilla ottilia å oliver..
just nu sitter jag själv då verran å oliver e å handlar mat..
nån måste ju passa lillan som sussar..

kämpigt va det iaf å gå hit.. eller jag gick hemifrån till terminalen.. ganska fort gick det..
å sen tåget.. baja mej som inte har busskort.

innan det så gick jag hem från alex.. där också från handen..
känns som att mina ben kommer svika mej snart..

ne men .. måste börja satsa lite mer på träningen .. då de riktiga träningarna börjar
med en jobbig vecka.. nämligen med amerikanare..
men ser fram emot det.. ska bli riktigt kul å lära sig ett nytt program =)

nu kommer dom nog..
dags för maaat

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0