finns dom ?

jahaja.. snart så har man ju huset för sig själv.. mamma å pappa åkte i tisdags.. å jocke åker på söndag..
sköööönt.. :P to partyyyyy .. skoja .. =)

ne men ärligt så kan jag inte sova själv.. måste alltid ha nån i samma hus annars går det inte å somna.. då ligger
jag bara å lyssnar efter läskiga ljud..
som på de där programmet på tv4+ .. hemsökta hus eller vad det heter..
tycker faktiskt att de e lite läskigt..
efter att jag sett de där.. så kan ja inte gå med fötterna nära sängen.. måste hoppa upp
på sängen nån meter ifrån.. haha
de e en vana.. gjorde så när ja va liten också :P

men men ..
btw så tänkte "måtlis" å¨ja följa med verran till landet imorrn ..
hon som känner sig så ensam :P
haha.. ne men det ska bli mys.. rätt personer e med så..
 ligga på bryggan vid sjön å sola.. å hoppa i lite då och då ..=)

jaja.. solen lyser ju som aldrig förr
så tänkte ta å sola lite på baksidan..

Babye =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

menade ju att du var snygg :O att jag är lycklig lottad som har en snygg. och alla kan inte ha sånna ;)

2008-07-24 @ 13:27:55
URL: http://naaathaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0