hemma..

hemma =)

riktigt trevlig helg må jag säga..
sol å bad.. å bara allmänt trevliga pratstunder vid vårat place..
tha busshållsplats in the middle of ingenstans..=)

tidiga mornar har det varit också.. pga av vem?
joo mej.. känner mej nästan som en pensionär när ja vaknar pigg
som en lärka runt halv 9, 9 snåret.. okej kanske inte pigg men
de där stadiet när man inte kan somna om..

jepp.. å nu e man iaf hemma själv.. päronen e ju som sagt ute med båten..
vill att jag ska komma dit.. men jag velar liksom fram å tillbaka..
skulle vara apskönt å åka ut dit.. men de e ju skönt å vara hemma
själv också.. får väl se om nån dag om jag känner för en tur med båten..

nu ska ja göra puffen sällskap..

BABYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0