myys

hemma igen..

brännt mej ha jag gjort också.. okej ja ser inte riktigt ut som en kräfta..
e lite brun här å där också :P
härligt med lite färg.. fast de skadar inte å bli brunare..

fortfarande hemma själv.. eller bror min e ju också¨hemma..
men de märks fan inte.. han kommer å går lika fort..
mysigt sällskap de där..

de va iaf jättemysigt ute på skärgården..
vi sola å bada typ hela tiden..
hoppade från värsting berget
å åkte ring efter lillbåten.. de e ju bara såå kul.. ramla inte av..
eller joo en gång idag men de va ju bara för att robin tvärnitade så jag flög fram..
då får man ju lite smått panik.. ramlar av där det är typ 30 meter djupt..
vem vet de kanske kommer en liten firre å biter en i tårna..

nu då .. ligger å tittar på hide and seek ..
de e inte ofta jag e själv å tittar på skräckisar..
jag vet att jag inte kommer kunna sova.. men ändå så tittar jag...
kommer ligga vaken tills det blir ljust igen :P

nu e reklamen slut..

babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0