niiice

haallloo..

seg dag har det varit..
Men en ny mobil har jag fått iaf.. skönt de.. den innan suger ju balle..
har ju bara haft den i 6 mån typ.. å lämnat in den en gång..

jaja.. kungsängen är lltid ett trevligt ställe å vara på..
finns inte så jättemycket å göra där.. men e man med rätt sällskap så funkar det..
fiskade gjorde jag också.. :o STORFISKARN!
av 25 firrar fick jag.... 0! woohooo haha
inte min grej de där asså.. skulle ändå inte rört den..

doggelito trivdes också.. även om man fick plocka lite över 20 fästingar på honom..
om inte mer..
jagade hästar gjorde han också.. sötnöt =)

fan va jag vill utomlands asså.. vädret suger just nu..
imorrn skulle de vara varmt å soligt.. men de e ju inte direkt så att man kan planera nåt
då vädret ofta sviker..

men men ..

du e det dags för en promenad..
babye
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

SNART ÅKER JAG! Rhodos här kommer jag :) Mindre än två veckor kvar ! :O

2008-07-15 @ 13:27:15
URL: http://bempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0