vad händer egentligen?

home sweet home..
kom typ nyss hem..  eftersom att dom där bussarna inte går :@
så har jag nu gått från handen ända hem.. å de e ju nästan 100 mil..
känns det som iaf + att man har en hund som inte e allt för rolig å gå med.. ibland..
skönt med lite sällskap var det iaf..  speciellt när man går igenom de inte allt för hemtrevliga Brb på natten.

jaja dagen började med att jag gick till handen å de sköna men ack så varma vädret..
okej de kanske inte var SÅ varmt .. men när man gick så höll iaf jag på å löka sönder mej.. kul..
åkte med tåget till kurren min där vi då satt å fika ..
sen till verran där vi spenderat resten av dagen.. inge mer äggmackor på ett tag du ;)

kvällen slutade iaf inte som jag ville..

vill du veta? jag kanske e dum som tänker så , men ja ville nästan att nåt skulle hända påvägen!
de kanske hade fått dej å spärra upp ögonen lite mer.. eller?

glad e jag iaf inte.. förstår inte vad jag egentligen väntar på..
e de bara för min vilja eller.. ?
jag fick iaf svaret på vad du vill...


fy fan va man kan bli sårad ibland!
de e inget ja orkar med!
tror inte nån gör det för den delen..

men jag känner mej iaf riktigt dum!

nu ska jag trya to sleepa..

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

VAD HÄNDER IKVÄLL SUUUPA

2008-07-04 @ 13:23:54
URL: http://bempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0