varför så svårt?

kommer inte kunna somna på ett bra tag..

kom nyss in från min några timmars promenad..
de va skönt.. eller jag fick ju några tankeställare påvägen.
vet du egentligen hur mycket det sårar mej å höra sånt där
även fast du tycker att det inte är något å bli ledsen över?
så är iaf mina uppfattningar..
vi som ska kunna berätta allt.. eller inte bara kunna.. vi ska berätta allt för varandra..
men jag får höra allt i efterhand.. som ni verkar ha pratat om ett bra tag..
jag tror verkligen inte du förstår.. jag vill att du ska ..
jag vill veta vad du känner.. men de får jag aldrig..
jag vill veta vad du vill.. men det får jag aldrig..
jag vill förstå mej på dej.. men det kan jag inte..
då du inte berättar vad som händer..
du får mej å tro att allt är helt underbart.. då det inte är det..
sluta göra så..
jag vill inte gå ledsen hela tiden det borde du väl förstå..
jag vill inte få smäll efter smäll i hjärtat..
inte heller allt kastat rakt i ansiktet..
som att en bomb släpps rakt framför mej å hela jag går i bitar..

jag orkar seriöst inte..
nästa gång vi pratar så vill jag att du berättar hur ALLT ligger till..
känslor å om allt som händer hemma.
lämna inget bakom dej.. orkar inte ta nå mer skit..

Varför ska allt vara så svårt..
ena dagen helt underbar andra rent ut sagt skit!
då inte ens nåt e OK..

få ut allt släpp inget inne..

// ledsen jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0