bättre lycka nästa gång!

jag kom å en tänka på en sak..
människor som man träffar i skolan å tillbringar en del år med finns inte kvar så länge som man vill.. 
när skolan slutar försvinner människorna ur ens liv.. bara sådär.. kontakten bryts.. även om man inte vill det
så e det jättesvårt å hålla kvar vid varandra.. varför ska det vara så för??
bara för att man går olika vägar..  de tycker jag e lite tråkigt.. jag saknar faktiskt en del..

var bara en grej som jag kom å tänka på ..

men men annars då.. var på matchen igår.. stog å supportade sverige men utan framgång.. i spöregnet också.. efter första halvlek givk vi och hoppades på att nåt ställe skulle släppa in oss.. de flesta ställen var det ju åldersgräns.. så eftersom att några av oss inte var 18 kunde vi inte vara långvariga.. vi stod och kollade på en tv utanför chaplins.. men begav oss senare mot kungshallen å hittade ett litet place å sitta på.. men det sög ju att vi inte vann.. bättre lycka nästa gång.. då vi förhoppningsvis har bättre tur med vädret och står vid kungsan igen.. å hejar på vårt lag ;)

idag har ju då inga större planer.. känner inte riktigt för å sitta hemma .. men we will se vad som händer..

Puss o Kram =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ugly =)

2008-06-17 @ 11:01:11
URL: http://bempaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

ap söt är jag

2008-06-17 @ 13:24:13
URL: http://bempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0