HEJA SVERIGE!

oj va duktig jag känner mej på att uppdatera :P NOT
men men ..
nu e det sommarloooooooov!!!!!! wiiie.. å inga träningar..
eller joo nån enstaka kommer det väl bli..
å jag har hur som helst inga planer inför sommarn :S ehm.. aha..
de låter ju inte allför kul..
helst av allt så skulle jag ju vilja ta en sista minuten nånstans.. men .. aa de e ju som sagt pengarna som sätter stopp för det..
JAG VILL HA JOOOOBB!ska sitta å söka varje dag nu tills jag får ett.. eller iaf kolla runt efter nåt som intresserar mej.

ikväll e de ju match.. då sitter jag spikad framför TV:n.. HEJA SVERIGE!!!!
Det blir nog klassfest hemma hos kathoe =) alla sverigegrejer man äger ska på.. just bara för att..

jag har inte så mycket mer å säga .. men
ha en trevlig dag..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie

DU SKA JU MED TILL HALMSTA I SOMMAR

2008-06-11 @ 01:01:24
URL: http://naaathaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0