Trevliga dagar!

woohoo ingen skola för mej mer.. man kan säga att jag typ har sommarlov nu ..
känns ju inte bara lite skönt.. :D
men de suger å inte ha ett jobb till sommarn som sagt.. ska ta å söka lite nu när man e ledig å hoppas på att man får ett x-tra jobb.. hojta till vettja ;D

okej vad har hänt under tiden då jag inte spenderat min dyrbara tid vid datorn :P?

lördags var jag då ute.. på viper .. vad annars :P
det var katta, farry, pelle, peter davve å nåra andra..  kvällen blev rätt så kort för min del.. jag fick gå när natten fortfarande var ung.. pga pelleponken.. han var lite för full å kunde därför inte åka hem sjä'lv..
de första han gör när han går ut från viper e å lägger en mumsig pizza mitt på gatan..
jag går en bit ifrån för att inte göra samma sak.. för det var verkligen nära..
sen var det nära på å bli bråk med en nazze .. men efter många om å men så blir det tillslut ariska bröder :S
what´s up with that ? :O hatar såna människor..
jaja jag kastade av pelle vid en busshållsplats å fortsatte min färd hemåt.. (pelle var inte ensam då, så dum e jag inte)

söndags var det träning.. å inge mer med det..
måndags samma sak.. träning..
åå juuste måndags.. jag gick upp relativt tidigt för å åka till skolan.. när jag satte mej på bussen vibrerade det i fickan.. katta ringer.. å e en aning sur.. vi har ingen skola! eller joo egentligen men lärarna hade sagt åt alla klasser utom våran att vi skulle va i tyresta by just den dagen.. det va bara å hoppa av bussen å bege sig hemåt igen..
egentligen så klagar jag inte på det.. men man blir ju lite aggresiv..

aha.. å igår...
då paddlade jag för första gången i mitt liv.. askul va det.. kanske bara för att man var så dålig..
men tur var det att man inte plumsade i vattnet ;)vi paddlade i typ en timme .. då satte vi oss på ett berg å sola å åt.. å såna grejer.. sen paddlade vi tillbaka.. men det gick inte lika bra.. eller joo för oss men inte för de som trodde att de var bäst på allt.. the boys.. de var så dåliga så att vi fick knyta fast dom i vår kanot så dom släpades efter..
suckers..

å idag är det ett plus i kanten att jag har blivit sjuuk.. BLÄÄ..
de e säkert bara för att de ska va en mysdag imorrn..
först blir det nog å gå på utspring.. sen mottagning.. å sen ska jag puffen martin å emelie å äta på nån resturang å sen åka till heron å spela biljard eller nåt..

nu e det dags för mej å skapa lite färg på hyn..
ha de bäst
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0