sluta få mej känna pressen!

skrev ett inlägg om en irriterande arg jennifer igår.. men va händer? jo
allting försvinner.. hmm kul..

jag va iaf riktigt arg ledsen å allt vad man kan tänka sig..
riktiga humörsvängningar hade jag..
jag blir ju så arg av att alla ska hålla på.. å pressa mej å allt var det nu e..
ja kan ta hand om mej själv..
man kan inte bara komma å säga att jag ska sluta med en grej jag älskar att hålla på
med..
å att ni ska komma med förslag.. enligt mej e det inte bara förslag.. det e press jag känner,,
snälla LÅT MEJ VA!!!

om det kommer upp nåt klart jag tar det.. eller det beror på vad det e..
jag kan ju inte hålla på med nåt när jag känner att det stor ett stort NEJ i pannan på mej..
jag vill kunna trivas också så jag stannar ett bra tag.. men ni förstår inte..
ingen förstår vad jagt känner..
DU borde ju förstå mej mest av alla.. men nej du e med i den gruppen som gör att jag känner pressen..
den största pressen tom.. hur tror du det känns.. om du inte fixar.. annars!!!

seriöst.. jag e inte född igår.. jag gör det jag känner för vill inte ha nån som bestämmer åt mej..
duger jag inte?  Fine lämna allt bakom dej då..
antingen så älskar du mej för den jag e eller så lämnar du allt..

det var det jag hade å säga just nu...
bara för att jag vart på ännu dåligare humör nu än vad jag va igår..
så e det dags för mig å ta en liten springrunda..
skönt å uppfriskande..

simma lugnt
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0